Je bent nu hier
Home > Sponsors > Admisec Administratie & Adviezen

Admisec Administratie & Adviezen

Admisec Administratie & Adviezen Bilthoven

Admisec is meer dan 20 jaar actief op het gebied van administratieve dienstverlening. In de tussentijd zijn wij uitgegroeid tot een volwaardig administratiekantoor met 5 fulltime medewerkers. Door onze grote verscheidendheid aan cliënten hebben wij ruime ervaring opgedaan in zowel het commerciële midden- en kleinbedrijf als verenigingen en (charitatieve) stichtingen.

Enkele voorbeelden zijn:

• (Vooraanstaande) Advocatenmaatschappen
• Vastgoed ondernemingen
• Loodgieters- en installatiebedrijf
• Kleine aanneem- en klussenbedrijven
• Beroepsvereniging met ruim 21.000 leden
• Uitgeverij
• Internationaal handelsbedrijf met im- en export
• Golfclub
• Detailhandel

Admisec biedt u op maat gesneden dienstverlening. Enkele veel geleverde diensten zijn:

• Samenstellen van jaarrekeningen
• Opstellen van fiscale aangiften
• Begeleiden bij het voeren van uw eigen boekhouding
• Voeren van uw boekhouding bij u op locatie
• Voeren van uw boekhouding bij ons op kantoor
• Voeren van salarisadministratie
• Advisering op gebied van uw administratie, administratieve organisatie, fiscale (on)mogelijkheden, investeringsselectie, alle mogelijke voorkomende bedrijfsvraagstukken

Samenwerkingsverbanden
Mocht uw onderneming controleplichtig zijn, of voor andere doeleinden een accountantsverklaring nodig hebben, werken wij samen met het kantoor Gonsalves Jardin de Ponte, Registeraccountants te Amsterdam. Onze jarenlange samenwerking met dit kantoor garandeert u een zo efficient mogelijke uitvoering van de accountantscontrole.

Onze tarieven
Zoals bij de meeste kantoren wel het geval is, kennen wij geen vaste uurtarieven. Wij leveren een totaalpakket aan dienstverlening voor een vaste vooraf overeengekomen all-in prijs. Geen onzekerheid over de hoogte van de factuur aan het eind van onze werkzaamheden. Vooraf brengen wij een offerte uit voor het pakket aan dienstverlening welke u van ons wenst. Dit geeft u duidelijkheid vooraf en geen onaangename verrassingen achteraf. Neemt u gerust contact op voor een geheel vrijblijvend gesprek en prijsopgaaf toegespitst op uw wensen voor uw onderneming.

Bekijk onze website voor meer informatie: www.admisec.nl