Je bent nu hier
Home > Nieuws > 19-02-2019 – Verslag jaarvergadering 2019

19-02-2019 – Verslag jaarvergadering 2019

In dit bericht de hoofdpunten van het verslag van de jaarvergadering van 19-02-2019.

Het gehele verslag staat hier.

4/ Verdeling van de kleine taken

1. a) Kleine kas. Ton wordt bereid gevonden als 3e (naast Hans en Robbert als penningmeester) de kleine kas te beheren t.b.v. koek & zopie & pontje
  2. b) Kleine EHBO setjes (aanwezig bij Alwin en Ton) worden aangevuld

5/ Bijdrage Clubkas

1. a) Overschotten van vorige jaren ‘17 en ‘18 zijn inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Al die kneusjes die vallen en bloemen krijgen, zijn mede de oorzaak. Tot nu kon het allemaal uit.
  2. b) Contributie 2019: € 15,00 excl overige activiteiten (bbq , diner etc) . Voor 2020 wellicht naar €20,20.
    Alle aanwezigen betalen alvast hun 2019 contributie bij Robbert.

6/ Vaststellen data activiteiten

1. a) BQQ is bij Wim natuurlijk en wel op 8 juni. BBQ cie bestaat uit Wim, Hans, Ton en Alwin. Mark St. heeft nu ook een ei, een groene.
  2. b) Diner op 1 november bij gulle gever Ripassa. Alwin regelt dat.

8/ Fiets gedrag en regels

Dit onderwerp maakt de tongen los. Bij de rondvraag vraagt de inmiddels binnengekomen Cees hier nog eens aandacht voor. Een korte samenvatting:

1. a) Niet zo veel roepen en zeker niet schelden. Kijk naar de gebaren van je voorligger
  2. b) Respecteer verkeersregels en wacht bij de oranje en rode verkeerslichten
  3. c) Respecteer elkaar en wacht op elkaar. De voorste man schat de situatie in en leidt.

10/ Kleding

Joep doet namens de sponsor commissie verslag van de aanschaf van nieuwe AGU kleding sets. Die bestaan uit korte broek, shirt korte mouw, shirt lang en uiteindelijk wordt – bij hand op steking –  gekozen voor been- en armstukken. Het tot wel 6 uur frisse zeem spreekt kennelijk tot de verbeelding. Doelstelling is de totale kosten p.p. binnen € 60 te houden. De gewaardeerde sponsors maken dit mogelijk. Binnenkort volgen pas sessies.

Hans V heeft nog enkele sponsors in zijn wachtrij. Van harte welkom als het allemaal op de shirts past. Roel past en meet dit uit.

Kleurstelling kleding: gelijk afgelopen keer. Joep komt binnenkort met twee setjes samples. Levertijd na akkoord: ca 4 weken.

Bubbles en Blessing zorgt overigens voor 100 gesponsorde 750 ml bidons.